Райна Кабаиванска е носител на...

Райна Кабаиванска беше отличена с Наградата за...

Младите да бъдат активни по темата за...

„Идеята ни е младите хора да бъдат активни по темата за...

Cannes Lions със страхотен успех на програмата си SEE IT BE IT в България

отпечатай новината

05.11.2018 14:27 | Видян 933 пъти

Cannes Lions със страхотен успех на програмата си SEE IT BE IT в България

На 04.11.2018г в зала EFE на хотел Marinela Sofia се проведе второто българско издание на инициативата SEE IT BE IT - създадена от най-популярното събитие в света на рекламата и маркетинга – Cannes Lions. За втора година събитието гостува тук по покана на Мария Милушева – творчески директор на Noble Graphics и единствената българка, селектирана от фестивала за изданието в Кан, Франция.

Темата на събитието бе Game Changers, а лектори в него бяха вдъхнояващи специалисти в областта от световен мащаб.

Българската публика имаше шанса да се срещне с Кара Койл, творчески директор в Ogilvy Ню Йорк, Шанън Кроу, копирайтър на свободна практика, която през 2018 г. е обявена за една от 10-те най-добри в професията в света, Шарлът Бъфлър и Х.П. Албрехт от Lürzer’s Archive, Дебора Васкес, главен творчески копирайтър в Lew’Lara/TBWA Бразилия, Хана Джонсън - experience director в Demodern, както и други топ имена.

Сред българските лектори бяха Красимира Хаджииванова от Майко Мила, Оля Антонова от Трастена, Ружа Загорска (CEO, Site Media) и професионалният коуч Владимир Борачев.

Темите, заложени в лекторската програма, бяха необходимостта от различни гледни точки, успешното съвместяване на личен живот с кариера, професионалното развитие и личния опит на жените в комуникационните индустрии.

Събитието бе посетено от над 400 специалисти в рекламата, маркетинга и водещи ПР експерти.

автор: СЛАВА

Етикети: , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !