НАЙ-НОВИ
Не можем да избягаме от това, което...
"Не можем да избягаме от това, което трябва да ни се...
Понякога трябва да оставиш кармата да...
Понякога просто трябва да оставиш кармата да оправи...
НЕ! Технополис се подиграва с клиенти
05.12.2019 10:23 | Видян 1739 пъти
Технополис в тъжния мол, носещ името на България, се подиграва с килентите и със закона за потребителите. Ето какво разказват наши читатели и приятели: След като купихме оттам преди дни телефон от добра марка и той не проработи, решихме да го върнем. С кутията, с найлоновите пликчета за апарата и слушалката, в идеален вид. Разбира се, и с касовата бележка. Касиерката отказа да го приеме.
Продавачът отказа да го приеме. Трябваше да дойде управителят – което не беше проблем – на хилядите квадрати площ имаше само още двама клиенти – млада и озъртаща се двойка, която нямаше конкретен интерес, а си гледаше.
След като видя, че изискваните по закон за връщане на стока в определения срок атрибути: опаковка и касова бележка, гаранционна карта и т.н., са налице, той изтъкна „търговския вид“. Нещо като нищо на света, което е като „несъобразената скорост“, която КАТ винаги изтъква, когато няма как да обясни нещо – като трагедия например. Не казва висока или ниска скорост, понеже не знае – „несъобразена“. Възразихме, че търговският вид си е какъвто е бил, а телефонът, апропо, не работи.
И не е въпросът за парите, а за ненужността на стоката. Огромната сума, която Технополис, както всеки би помислил в такава ситуация, явно се затруднява да върне беше нещастните 20 лв. Чак ни стана неудобно за петимата души от персонала, които ни наобиколиха с влажни погледи, понеже нямаше как да си кажат истината.
И решихме великодушно да им оставим телефона, да се опитат да го пробутат и на друг – телефоните няма как да ги пробвате работят или не в условията на магазина. На нас това ни е втори случай в същия търговски обект, след като пак там ни пробутаха неработещо „универсално“ дистанционно управление за телевизор. Целта беше то да не става и да трябва да си купим на следващото идване телевизор. Което и се получи.
Та при плащането на телевизора, вместо да сложи картата в апарата на съответната банка, касиерката нарочно го сложи в друг. Хей така, за доброто настроение на клиента и за да не трябва обектът да връща пари по бонус програмата на финансовата институция. Прецакване с „десетки левове“, както пее Ъпсурт. Бяхме се зарекли повече да не им стъпваме на тези, които се подиграват по този отвратителен начин с клиентите си.
Ама от добро сърце и поради географска близост направихме втора грешка. За щастие за дребни пари. Но лошото чувство остава! Ще напомняме, че Технополис НЕ СЕ ПРЕПОРЪЧВА!
А на собственика пишем със загриженост: вашите служители явно не съзнават, че за разлика от Софийска вода например, Технополис не е монополист – човек може, а в случая направо се и налага да отиде при следващия с Техно- в името.
Пък собственикът да се чуди защо плаща на тези очевидно не дотам разсъдливи управители, които и при най-добро желание на редовите продавачи, могат да убият бранда.
И го правят!
свързани новини
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !