Не можем да избягаме от това, което...

"Не можем да избягаме от това, което трябва да ни се...

Понякога трябва да оставиш кармата да...

Понякога просто трябва да оставиш кармата да оправи...

На 112 г. станах режисьор, а почнах с носене на кафе в офис: Ева Лонгория пред Слава

отпечатай новината

29.05.2023 11:19 | Видян 816 пъти

На 112 г. станах режисьор, а почнах с носене на кафе в офис: Ева Лонгория пред Слава

Тя влиза в AmPav и веднага привлича цялото внимание. Никой не би й дал 48. Секси, остроумна, винаги усмихната и лъчезарна, с прекрасен искрен смях, много уверена в себе си – още първото впечатление е почти като любов от пръв поглед. Въпреки че за Кан 12 часа си е сутрин, поне за звездите – за журналистите денят започва с прожекции още в 8:30, тя е облякла смайващ тоалет, целият й имидж е удивително направен, за което са отишли часове. Веднага личи, че може да постигне всичко, което си постави за цел, още преди да го е обяснила. Вместо въпросите, предлагаме да прочетете нейните отговори, както и да видите автографа, даден ни накрая: веднага чисто автоматично тронкира минутите с апостроф, точно като в главата на нашето вестникарско издание:

"Оффф, станах на 112 и все още хората са изненадани от „поредния актьор, превърнал се в режисьор” покрай премиерата на първия ми игрален филм Flamin’ Hot/ Изгарящо лют. Не знам защо избрах да правя биографичен филм – четири пъти пренаписвахме сценария, като е толкова по-лесно с измислените истории. И за биопиковете всеки има мнение за личността, за която се разказва. А опит имам вече голям. Може и да не знаете, но сигурно 10 години режисирам какво ли не.


 


 

Почнах с кратки филмчета и стигнах до сериали. Как? Обажда се Зоуи Салдана, обажда се Кери Уошингтън и казват: „Я ела ми режисирай”. И после с изненада викат:”Ама ти си била много добра”...


 

Кой би повярвал, когато започнах в киното, сервирайки кафе в продуцентски офис, че ще стигна дотук? Още в Отчаяни съпруги постигнах мечтата си да стана продуцент, която имах като момиче за всичко на старта – е, вярно бях само съпродуцент, но после имам и свои проекти. Продуцентът контролира всичко в един филм. Като актриса само мечтаех за това. В моя дебютен игрален филм всичко е мое решение, съветвала съм се само с Рон Хауърд.
Изобщо, продуцентът е решаващият проблеми в един екип. В телевизията е по-лесно – може да се скриеш зад бая хора. Тук е различно – всичко е лична отговорност.


 


 

Иначе по идея всяка жена има квалификация за продуцент, понеже какво прави тя в едно семейство – точно същото – решава всякакви проблеми. Имам всички качества да бъда продуцент, а кои са те: целенасочена съм, любопитна съм, ефективна съм, имам желязна интуиция, комуникативна съм и не приемам нещата лично.
Вземането на решения е важно и за друго. Колко са жените – режисьори: 5-7%. Аз станах режисьор, защото – както казах, жени ме избраха да бъда. Като продуцент и аз им имам доверие, не защото са жени, а ако са талантливи и отговорни. Много се говори как Холивуд се променил и се наложило женско царство, доминация на малцинствата и т.н. Това не бива да се абсолютизира, а да се избират хора според уменията. Освен, че не е и вярно. Ето вижте, че за 5 г. на тази вълна мексиканоамериканците в киноиндустрията намаляха и вече са само 5 на сто, при положение, че ние сме най-големият потребител на кинопродукти като дял от населението. Излиза, че всъщност Холивуд никак не е прогресивен, нали?! Няма как да се откажа да бъда „тексанка”, мексиканоамериканка, латина.


 

Живеем в Мексико сити и се замислих: все съм малцинство. Там съм „американката”. В Холивуд съм „мексиканката”. Мъжът ми вика: „никаква американка не си, ти си US, а Америка е нещо много по-голямо, цял континент”.
Каквото и да правя, винаги ме спасява моят оптимизъм. Винаги съм развълнувана да научавам нови неща – ето сега снимах в Испания и се наложи да науча техния испански, който е различен от нашия.


 

Каквото и да съм правила, винаги съм оценявала възможността да имам своя Глас, за да променям нещата. Да няма gdte keepers- пазители на портите към голямото кино, да бъдем съзнателни при създаването на съдържание, да бъдем човечни.


 

Сигурно не знаете, но най-голямата ми сестра имаше ментално неравностойно положение и цял живот съм доброволка. Искрено съчувствам и помагам на всички хора с проблеми, каквито и да било.


 

Когато бяхме малки, не ни водеха на кино – твърде скъпо беше за фамилия от 8 души – да не говорим колко скъпо е сега. Затова пък много четяхме и съм благодарна за това. Когато почнах Отчаяни съпруги, била съм на 26-27, толкова много работех – 9 години, 11 месеца, без прекъсване. А майка ми още в началото каза – не ме интересува, сестрите ти са висшистки, и ти си длъжна да станеш. И се изучих. Накрая всички на снимачната площадка ми помагаха с изпитите.


 

Винаги съм се водила от максимата, че когато помагаш на жена, помагаш на семейство, а значи на цялото общество. Когато осъзнах, че с популярността си имам Глас, веднага се заех да правя реални неща за хората.


 

Напоследък вече, с натрупания опит, водя битки и с Холивуд – ето, с Натали Портман, която е също тук в Кан, се борим за равно заплащане и за равни договорни права на мъжете и жените”.

Борис Ангелов

автор: СЛАВА

Етикети: , , , , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !