НАЙ-НОВИ
Тита призна, че отново е влюбена
От известно време в мрежата се говори, че популярната...
Никос Вертис със супер турне и в...
След като за пореден път напълни Арена София, Никос...
Меган Маркъл пусна първия дългоочакван продукт от American Riviera Orchard
17.04.2024 14:46 | Видян 645 пъти
Меган Маркъл най-накрая пусна първия дългоочакван продукт от American Riviera Orchard.
Херцогинята на Съсекс за първи път обяви новата си лайфстайл марка на 14 март и оттогава не е имало повече съобщения, като много кралски фенове се надяват да се доберат до някои от домашните стоки и подправки, дразнени от Меган.
Сега обаче тя разкри своя дебютен продукт за American Riviera Orchard, както се оказа, че е изпратила 50 буркана домашно сладко от ягоди на приятели и влиятелни лица в социалните медии в понеделник.
Дизайнерката Трейси Робинс, която стана близка приятелка с Меган, след като присъстваха на филмова премиера в Ямайка по-рано тази година, както и Делфина Балкиер - съпругата на най-добрия приятел на Хари и играч на поло Начо Фигерас - публикуваха изображение на горещо очаквания продукт на техните истории в Instagram. Трейси, която е омъжена за шефа на Paramount Брайън Робинс, публикува в социалните медии снимка на конфитюра, която включваше етикет с логото на American Riviera Orchard и „Montecito“ отдолу и думите „17 от 50“, показващи партидата сладко беше само малка дегустация на това, което предстои.
„@AmericanRivieraOrchard Закуската, обядът и вечерята току-що станаха малко по-сладки. Благодаря за вкусната кошница! Наистина обичам това сладко, така че не съм сигурен дали го споделям с някого. @American RivieraOrchard Благодаря ти, М! #MontecitoGoodness #AmericanRivieraOrchard“, написа тя снимката. Аржентинският модел Делфина сподели подобна снимка в своите истории в Instagram, като разкри, че е получила буркан 10 от 50. „Сладкото от ягоди ме прави щастлива. И аз обичам твоето сладко, @AmericanRivieraOrchard“, написа тя, заедно със снимка на сладко върху парче препечен хляб.
Феновете на Меган бяха изключително щастливи от най-новото развитие и отидоха в Twitter/X, за да споделят своето вълнение. „Не ям много сладко, но за теб, Мег, ще купя малко. Всъщност съпругът и децата ще ги изядат от мое име“, пише един, а друг добавя: „Спомням си, че се научих да правя сладко в час по готварство, толкова забавно и толкова вкусно! Просто знам, че Меган много харесва тази нова ера с ARO, с подкрепата на нейните невероятни приятели като Делфина.“ Докато трети се включи: „Всичко е в детайлите, бродерията на логото на ARO върху покритието на конфитюра е изящна.“
Някои бързо отбелязаха, че сладкото на Меган ще се изправи срещу силна конкуренция от нейното отчуждено разширено семейство. Конфитюрът от ягоди, продаван в супермаркета Waitrose от имението на принц Уилям в херцогството на Корнуол, в момента се предлага за £2,80 за буркан и все още не е известно за колко Меган ще бие консервите си.
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !