Президентът и министър Георгиев при...

Президентът Радев беше ВИП гост на вернисажа на...

Добрите хора не се нуждаят от закони,...

Добрите хора не се нуждаят от закони, за да се държат...

Скритото значение в заглавието на филма на Кевин Костнър и неговата кампания за кафе по киносалоните

отпечатай новината

12.06.2024 14:20 | Видян 617 пъти

Скритото значение в заглавието на филма на Кевин Костнър и неговата кампания за кафе по киносалоните

Сред всички газирани напитки, храна и (да) дори алкохол, продавани във филмовите къщи, има един очевиден пропуск - гореща чаша кафе.

Но благодарение на сливането на Dr Pepper и Keurig кафето вече се продава в стотици кина, съобщи The Hollywood Reporter. Още по-добре, Keurig има мощен съюзник на своя страна - Кевин Костнър. Той предлага собствено тъмно печено кафе, наречено Horizon от Keurig, след двата му летни уестърна, първият от които направи световната си премиера преди седмици на филмовия фестивал в Кан.

Ед Мийд, търговски представител в Horizon, казва, че кафето винаги се е продавало трудно в кината, защото е невероятно трудно да се затопли, без да стане горчиво. „Има причина продажбите на кафе да не са по-високи“, казва той.

„Ако влезете и поискате кафе, може да сте единственият в цялото кино. И винаги те питат: „Свежо ли е?“.

От компанията за чай Dammann и Националната асоциация на концесионерите не са чували кафето да стане тренд или популярно, но са любопитни дали една друга и нова, нарастваща тенденция в бейзболните паркове – предлаганите дълбоко пържени скакалци – ще се появи в киносалоните. Същото важи и за едамамето, основен продукт в кината в Азия.

автор: СЛАВА

Етикети: , , , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !