НАЙ-НОВИ
Тръмп 2.0: Ефектите в Темата на NOVA
Санкции, мита, военна сила, депортации – заканите на...
Първият български фентъзи трилър...
След големият успех, който пожъна по време на световната...
Пътници на Ryanair се възмущават от „нелепото“ ново правило за качване на борда
07.02.2025 10:13 | Видян 167 пъти
Ryanair обяви ново правило за качване на борда на самолетите, от което мнозина останаха недоволни. Авиокомпанията съобщи, че ще се откаже от хартиените билети за качване на борда и вместо това ще предпочете дигиталните.
До лятото планът трябва да започне да функционира, а плановете за физическите пропуски ще бъдат изцяло реализирани до края на годината.
Това ще направи авиокомпанията първата, която ще премине изцяло без хартия, което означава, че пътниците ще трябва да представят бордната карта чрез приложението на Ryanair, съобщава The Mirror.
Майкъл О'Лиъри, главен изпълнителен директор на Ryanair, заяви на пресконференция през октомври: „Работим в посока 1 май, когато всичко ще се извършва в приложението, нищо повече няма да се извършва на хартия.“
Около 60 процента от пътниците на Ryanair използват приложението. Г-н О'Лиъри очаква, че до края на 2024 г. този процент ще нарасне до 80 %, а през пролетта на 2025 г. ще достигне 100 %.
Освен премахването на печатните бордни карти, може да бъдат премахнати и физическите гишета за регистрация.
„Аз съм един от последните останали хора, които все още се появяват с моето парче хартия“, каза той. „Но това работи толкова добре. [Приложението] ви казва какъв е гейтът ви и дали има закъснение.“
В момента пътниците ще бъдат таксувани с 55 паунда, ако забравят да се чекират онлайн.
Г-н О'Лиъри твърди, че като се откажат от гишетата за регистрация и физическите бордни карти, пътниците никога повече няма да трябва да плащат за разпечатване на билета си на летището.
Мнозина сметнаха промяната за ненужна и предрекоха хаос, като един човек каза: „Какво нелепо правило. Опитват се да затруднят нещата без абсолютно никаква причина.“
Друг пътник оспори идеята, че цифровизацията ускорява процеса: „Цифровият процес е по-бърз? Едва ли! Те са тези, които не са готови, а ние трябва да чакаме, докато те се мъчат да намерят пропуск в телефона си. Хората с хартиени документи са много по-бързи.“
Други казват, че преминаването към цифрови пропуски е неизбежно, тъй като много други форми на пропуски, като например билети за концерти или други събития, вече са базирани предимно онлайн.
свързани новини
Wizz Air е най-лошата авиокомпания в Европа за втора поредна година
Италия глоби Ryanair и Wizz Air заради платения кабинен багаж
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !