Митрофанова на Бизнесдама на годината

Руската посланичка Елеонора Митрофанова, с кожено пато и...

$1M за нашата Дакота Дичева след...

Много добра Дакота Дичева смаза противничка и взе чек за...

Необичайната улична реклама на фестивала In the place в Балчик се превърна в мания

отпечатай новината

14.06.2010 14:45 | Видян 2920 пъти | Гласували 1

Необичайната улична реклама на фестивала In the place в Балчик се превърна в мания

От седмица по софийските улици се случва особено атрактивна и нестандартна рекламна кампания. Тя предшества 8-то издание на фестивала в Балчик, който ще се състои между 19 и 26 юни.

Вместо традиционните хартиени плакати върху местата за лепене в София са разположени бели тениски с имиджа на фестивала. Идеята за „разлепването” на тениски вместо плакати, на разрешените за това места, се случва за първи път.

Върху бялата тениска в няколко ярки цветове са изрисувани различни символи – метафори на живота, любовта и страстта – вероятно най-необходимите неща за лятото. Създадени в почти графитна, улична стилистика, символите върху тениските вече се превърнаха в тема на спорове най-вече заради смисъла на символите върху тях.

Реакциите на минувачите по улиците са изненадващи не по-малко от действията им.  На много от местата, където са тениските с визията на In the place, хората се събираха и обсъждаха какво точно да правят, имат ли право да се взимат или се купуват. Други минувачи не само, че взимаха, но и се връщаха за още а трети се опитваха да ги премерят по най-необичайни начини.

автор: СЛАВА

Етикети: , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !