НАЙ-НОВИ
Митрофанова на Бизнесдама на годината
Руската посланичка Елеонора Митрофанова, с кожено пато и...
$1M за нашата Дакота Дичева след...
Много добра Дакота Дичева смаза противничка и взе чек за...
Моника Белучи е любимото лице на Диор
11.04.2012 17:45 | Видян 4196 пъти | Гласували 1
В края на 80-те и началото на 90-те години Моника Белучи е топмодел. Е, не е от ранга на Клаудия Шифър, Наоми Кемпбъл, Синди Крауфорд, Кристи Търлингтън и Линда Еванджелиста – на тях им викат супермодели.
Все пак сочната италианка работи с някои от най-големите дизайнери и модни къщи. И оттогава е любимка на смятаните за най-изискан и за най-фолкаджийски бранд в индустрията на стила: съответно Диор и Долче и Габана.
В момента Моника Белучи е едно от няколкото лица на Диор. Тя е символ на парфюма Poison или Отрова, който с леки модификации вече четвърт век храни модната централа. Най-хубавата италианка, вече
световна кинозвезда,
е избрана за емблема и на сериите декоративна козметика – гримове и червила на бранда. Отново Моника рекламира продукти за кожа от така наречената бяла козметика на фирмата. В няколко поредни кампании тя е лице и на чантите Диор.
Всички тези задачи са твърде отговорни. Причината е, че в света на парфюмерията и козметиката Диор, също както и във висшата и елитната мода, е на върха, на който си оспорва първото място с кръвния враг Шанел.
При чантите и кожените аксесоари брандът пък се бори с Ермес, Луи Витон и Гучи за лидерската позиция.
Една грешка с рекламното лице би струвала много милиарди
на втория най-богат човек в цяла Европа Бернар Арно. А той не се шегува с парите. Неговите лица винаги са жени на върха, ползващи се с моментна, но и с дълготрайна популярност и имащи безупречен имидж. Това важи и за мъжете, при които от няколко години любимец на Диор е британският актьор Джуд Лоу.
Коз на Моника Белучи е и фактът, че тя прекарва много от своето време в Париж, а не в своята родна Италия. Причината е, че е женена за истински парижанин и не по-малка звезда – актьора Венсан Касел.
Заради ангажиментите си към Диор, през последните две и половина до три години Моника Белучи почти не може да намери време за снимки в киното и го е оставила на заден план.
Приходите от рекламните кампании за Диор, а напоследък и за другите й приятели в модата – Долче и Габана, компенсират щедро тази отдаденост на стила.
свързани новини
Dolce & Gabbana избраха Моника Белучи
Филм с де Ниро и Моника Белучи стартира Киномания „Презареждане“
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !