НАЙ-НОВИ
Младите да бъдат активни по темата за...
„Идеята ни е младите хора да бъдат активни по темата за...
2 млн. от БНТ за рекламен сериал на Капитал
30.09.2013 14:30 | Видян 1731 пъти
Знаковото присъствие на издателите Иво и Галя Прокопиеви на премиерата не е единствената улика в тази посока. Трима от сценаристите са от тяхната пресгрупа като сред тях е знаковото лице Велислава Попова – шефката на Дневник. Вестникът от филма е седмичник, многократно в кадър се показа и графиката му – досущ като капиталската. Внушенията, че бил единственият нежълт, че тиражът е лошо нещо, че там работят „най-добрите разследващи журналисти” са все в тази посока.
Интересно е при толкова претенции защо сме свидетели на вопиюща неграмотност в диалозите. Няколко прости примера: героите казват „униЖи” вместо „унизи”, „аз и още 2 млн. зрители не ви разбират”, когато правилното е „2 милиона зрители и аз не ви разбираме”, „Вие виждаЛ ли сте”, когато правилното е „Вие виждали ли сте”, „новините от България и светЪТ”, когато правилно е „света”, „ЗА момента”, което е англизъм. Апропо, още доста „превеждане” от езика на Шекспир на разградски забелязваме в момента.
Всъщност, от Разград не е само Иво Прокопиев, а и програмния директор и изпълнителен продуцент на сериала Севда Шишманова, за чиято оставка настоваме поради поредния й многомилионен провал. Наред с нея има още десетина продуценти. За първи път забелязваме „линейни”, „асоциирани” и всякакви други видове, каквито няма дори в щатските сериали. На бая народ данъкоплатецът е дал щедри възнаграждения без особен смисъл.
Както напомни известна журналистка, „типично по капиталски – само те имат „редактор редакционна политика”, което е абсолютен нонсенс. Още повече по-голямата част от екипа, начело с режисьора Стоян Радев и основните сценаристи с изключение на Ваня Николова, са чисти аматьори в тв сериалите. Затова пък въпросният господин режисьор е вкарал във филма отчаяната си съпруга Ани Пападопулу, с която е разделен, което било станало повод Севда да го вкара в екипа на сериала с момински порив.
Като имаме предвид всичко това, никак не е странно, че самите пишещи братя – при това представители на медии с различни политически и икономически възгледи, още веднага след излъчването цяла нощ критикуваха сериала. Защото намериха доста груби грешки в него. В никоя редакция хората не си говорят на фамилии, освен вероятно в някоя разградска. В никоя редакция не липсват заместник-главни редактори. И в никоя разследващите журналисти не са целият екип на изданието. Дори в Капитал. Интериорът също е прекалено хай за редакционен – човек веднага си представя пожълтелите компютри и старите бюра при Прокопиеви.
Сред ощастливените с безплатна за тях, но прескъпа за данъкоплатеца реклама от БНТ се оказа не само споменатото издание и пресгрупа, но и Софарма на близкия Прокопиев, явно и Севдин приятел Огнян Донев. Скъсаха се да показват неговия бизнесцентър с името на голямата му фармацевтична компания. А продъкт плейсмента на банката, оглявавана от друга Прокопиева дружка – Левон Хампарцумян, е ясен – както писахме преди дни трезорът е подпомогнал финансово фалиралата от безумни сериали БНТ.
В задачата се пита, защо данъкоплатецът плаща субсидия от над 70 милиона лева годишно, а от хазната излизат и други милиони за реклама на държавни програми в различни области? За да храни Севда Шиш. и нейните приятели и да им прави реклама ли? За да осигурява на висши кадри от БНТ допълнителен регламентиран, а може би и недотам приход? Хайде, моля Ви се! Стига с това задкулисие, стига с тази мафия! Оставка, Севда Шиш. О-став-ка!
свързани новини
Проклятие тегне над сериала Вангелия
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !