Даниел Крейг отново е Джеймс Бонд в атрактивна тв реклама
25.09.2015 13:09 | Видян 1654
пъти
Стартира официалната телевизионна рекламна кампания на Спектър, която Heineken представя, с участието на Даниел Крейг като Джеймс Бонд. Това бе първата в историята на марката кампания, която стартира ексклузивно през мобилни устройства във Facebook, а 24 часа по-късно клипа вече бе и по телевизионните и кино екрани в цял свят. Като допълнение, беше обявена и вълнуваща дигитална кампания, част от която е първото в света селфи от космоса, наречено „Spyfie“. Кампанията Спектър на Heineken е най-голямата глобална маркетингова платформа на марката за 2015. Спектър, 24-тото Джеймс Бонд приключение, е от продуцентската компания EON на Албърт Р. Броколи, Metro-Goldwyn-Mayer Studios и Sony Pictures Entertainment. Премиерата му във Великобритания ще бъде на 26-ти октомври, а в САЩ - на 6-ти ноември. Heineken е единственият партньор на Спектър, който е създал телевизионен клип с участието на Даниел Крейг. В клипа са използвани снимачния екип и каскадьори от Спектър, за да се гарантира, че екшън сцените са в автентичния Бонд стил. Неочакваният обрат включва млада жена, Зара, която случайно става участник във високоскоростна надпревара с лодка, в която тя помага на най-любимия шпионин в света да се превърне в героя на деня. За своята дигитална кампания Спектър, Heineken отново ще надскочи границите на модерните технологии, като направи първото в света селфи от космоса. За "Spyfie", Heineken си партнира с Urthecast, за да получи ултра HD изображение с помощта на камерата на спътника Деймос, който в момента орбитира 600км над земната повърхност. Използвайки технологиите, Heineken ще създаде селфи за късметлиите от цял свят, които ще присъстват на специално Спектър събитие, което на тайна локация в началото на ноември. Spyfie съдържанието ще бъдe специално за всеки участник на свръхсекретното събитие и ще бъде изпратено на мобилните им устройства за ползване в социалните медии. „В чест на партньорството, продължило 18 години, нашата кампания Спектър е най-иновативната досега. Самото естество на Бонд франчайза ни дава възможност да предприемем авангарден и новаторски подход, който не само вълнува, но и добавя истинска стойност за феновете. С участието на Даниел Крейг в телевизионния клип, както и активирането на Spyfie, отново ще дадем достъп на феновете до света на Джеймс Бонд ", каза Радина Шкутова, маркетинг мениджър, на Загорка. Партньорството на Heineken с франчайза от Джеймс Бонд филмите започва през 1997 г. с „Винаги ще има утре“, като Спектър е седмият пореден филм, който е част от това партньорство.
автор: СЛАВА