НАЙ-НОВИ
Lalah Hathaway с първи клубен концерт...
На 19-ти март 2025г., петкратната носителка на наградите...
Зрителите предпочетоха bTV на старта на есенния сезон
17.09.2019 16:02 | Видян 1734 пъти
„България търси талант“ и „Фермата“ са праймтайм хитовете тази есен, показват данните на ГАРБ за старта на сезона, измерени в периода 6-15 септември.
„Комиците и приятели“ е най-предпочитаното развлекателно шоу в късния часови пояс от 22,30 ч., следвано от „Папараци“ и „Истински истории“.
След силния си старт „Фермата“ затвърди водещата си позиция по гледаемост и в първата седмица от излъчването си.
Средният дял на риалити хита на bTV в периода 6-14 септември е 39,6%, спрямо 19,6% дял за конкурентната продукция в жанра.
Първият елиминационен дуел, излъчен в събота, 14 септември, привлече 33,3% от всички зрители и беше предпочитаната ТВ програма, независимо от старта на нов конкурентен формат по същото време.
Актуалните предавания на bTV също отбелязаха силно завръщане в ефир след лятната ваканция и се утвърдиха като предпочитаните източници на информация за мнозинството от зрителите (ГАРБ, 2-15 септември).
„Преди обед“ и „Лице в лице“, които вече излъчват от новото високотехнологично студио на bTV, започнаха сезона като зрителски фаворити със съответно 36,2% и 34,6% дял от цялата аудитория.
Със завръщането си на 15 септември „120 минути“ привлече най-голям зрителски интерес - почти 27% от всички пред ТВ екрана в този часови пояс. „Тази събота и неделя“ отбеляза комбиниран дял от 29,4% за периода 7-15 септември.
Информационният лидер bTV Новините в 19 часа продължи със силното си представяне със средно 43,5% от всички зрители на старта на есенния сезон (2-15 септември), а „Тази сутрин“ затвърди лидерската си позиция в ранния сутрешен пояс с 42% дял.
свързани новини
120 минути се завръща на 15 септември по bTV
България търси талант даде старт на впечатляващите спектакли
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !