НАЙ-НОВИ
Тита призна, че отново е влюбена
От известно време в мрежата се говори, че популярната...
Никос Вертис със супер турне и в...
След като за пореден път напълни Арена София, Никос...
Маги Джанаварова изпробва авторски бижута
13.11.2019 16:47 | Видян 2082 пъти
Елизабет Димитрова получи възможността да реализира идеята си в готов продукт, след като спечели конкурс, по време на който утвърдени професионалисти в модния бизнес класираха проекта й на първо място. В основата на конкурса заляга убеждението на екипа на Invoke, че всеки трябва да надскача себе си и да предизвиква собствените си възможности, за да бъде успешен в призванието си. „Чувсвото да спечелиш конкурс, организиран от бранд като Inkove е нещо страхотно, което не може да се опише с думи.
Конкуренцията беше наистина голяма и се радвам, че именно моите проекти успяха да впечатлят журито. Благодарна съм за възможността, която ни бе предоставена, защото това е един чудесен старт за нас, както и един ценен опит, от който може само да трупаме позитиви. Със спечелването на конкурса пред мен се отваря една възможност за професионално развитие. Благодарение на Invoke разбрах, че когато човек обича това, което прави и когато работи много мечтите стават реалност“, сподели пред гостите по време на събитието Елизабет Димитрова.
Комплактът „Elizabeth“ включва стилно колие и гривна, които са вдъхновени от лилиума и красотата на природата. Идеята на бижутата е да пресъздадат красотата и нежноста, която ни заобикаля, като в същото време позволяват на дамите да се преоткрият в тях, правейки ги подходящи за всяка визия и темперамент. Съвсем скоро авторските бижута на Елизабет Димитрова ще бъдат разпространени като лимитирана серия във всички търговски обекти на Invoke.
Основателите на бранда планират да превърнат тази инициатива в традиция, позволявайки на още млади хора да се изявят и да предизвикат себе си. Бижутата на Invoke се отличават с изящен и модерен дизайн, стилни кристали и прецизна ръчна изработка. Брандът присъства на българския пазар от 2013 година, като до момента има 11 търговски обекта в страната.
Бижутата са вдъхновени от красотата на природата и от стилистиката на най-луксозните марки в бранша. Висококвалифицирани технолози реализират дизайнерските скици, като вземат под внимание всеки детайл. Материалите, от които се изработват бижутата са с най-високо качество и са подходящи както за най-изтънчения вкус, така и за най-чувствителната кожа.
свързани новини
Белослава и Маги Джанаварова откриха сезона
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !