Тита призна, че отново е влюбена

От известно време в мрежата се говори, че популярната...

Никос Вертис със супер турне и в...

След като за пореден път напълни Арена София, Никос...

5 причини, заради които Ким Кардашиян победи Парис Хилтън в Играта на славата

отпечатай новината

17.07.2023 15:24 | Видян 536 пъти

5 причини, заради които Ким Кардашиян победи Парис Хилтън в Играта на славата

Защо Ким успя да остане известна през всичките тези години, докато Парис изпадна от светлината на прожекторите?

Парис Хилтън беше най-голямата знаменитост на своето време. Родена в богатството на хотел Хилтън, тя беше умерено успешна певица, актриса и модел, но преди всичко беше естествена светска личност. Тя беше „известна с това, че е известена“.

Днес тя не присъства в общественото съзнание. Разбира се, от време на време четем заглавия за нея, а тя има готварско шоу и все още е изключително богата, но в по-голямата си част е изпаднала от поп културата.

Но защо Парис не успя да остане мега известна, докато Ким Кардашиян, която идва от почти същия произход, успя?

Смъртта на таблоидите

Парис процъфтява в първите дни на социалните медии. За новините от поп културата феновете разчитаха на таблоидите. Парис се научи как да контролира този аспект на медиите, използвайки техники от старата школа (които семейството й вероятно е усвоило) за задържане на "негативните шумове" и представяне на ласкателни новини.

Ким Кардаршиян, макар и връстничка на Парис, успя да научи изкуството на социалните медии. Тъй като таблоидите почти ги няма, социалните медии са цар в културата на знаменитостите. Невъзможно е да се държи настрана цялата негативна преса в свят на безкрайни истории, но Ким успя да овладее саморекламата в каналите си в социалните медии.

Постоянно повишение

Докато Парис със сигурност се е появявала в "справедливия" си дял от реклами, семейство Кардашиян безсрамно се рекламира на пръв поглед във всичко. Имаха сътрудничество с американската компания за универсални магазини Sears, диети и промоции за отслабване и дори кредитна карта Walmart, която позорно беше насочена към деца. Ким има линия от козметични продукти с подпис, които всеки изпитва нужда да купи.

Със социалните медии това се превърна в безмилостно популяризиране на инфлуенсъри. Невъзможно е да изпаднете от социалното съзнание, когато феновете ви постоянно виждат рекламите ви.

Семейството

Семейство Хилтън в никакъв случай не е под радара, но не може да се сравни с Кардашиян. Те имаха едно от най-известните риалити шоута в историята, Keeping Up with the Kardashians(Животът на Кардашиян) - така нареченият guilty pleasure за всички, при който публиката вниква зад кулисите на техния живот макар да знае, че не е най-правилното нещо.

Въпреки че Ким е най-известна от членовете на семейството си, самият факт, че Крис, Кортни и Кайли също са мегазвезди, прави Ким присъщо известна независимо от това какво прави.

Майстори по маркетинг

Докато терминът „известен с това, че е известен“ със сигурност се прилага, нека не се преструваме, че семейство Кардашиян не са добри в това, което правят. Матриархът Крис Дженър следи внимателно как се възприема от обществеността всяка една от дъщерите й.

От промоции, реклами, бизнес и дори външен вид, Крис се е погрижила да внуши нагласа за постоянен маркетинг в семейството си. Дори и да не бяха известни, семейството щеше да е пълно с майстори на маркетинга.

На Парис просто вече не й пука

Най-верният отговор може да е най-простият: Парис просто вече не се интересува от славата. Произхождайки от богато семейство, тя не трябва да се труди, за да поддържа начина си на живот, докато Кардашиян в известен смисъл го правят.

Парис вече прекара времето си под светлината на прожекторите и сега е напълно доволна да живее със съпруга си Картър Реум и новия им син.


 

 


 

Снимка: Legion-Media

автор: СЛАВА

Етикети: , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !