Партенопа на Сорентино - по кината от...

Възхитителната неаполитанска драма „Партенопа“, дело на...

Преслава с 2-ри тираж на новия албум

С голямо вълнение и благодарност искам да ви споделя, че...

Брадъра като Ергенът за бедни + Бързи, смели, сръчни: Псевдо

отпечатай новината

09.10.2024 10:03 | Видян 486 пъти | Гласували 1

Брадъра като Ергенът за бедни + Бързи, смели, сръчни: Псевдо

Имам сантимент към Биг Брадър, поради цялата енергия, която вложих в първия му ВИП вариант като инквизитор и още нещо, но стартът на новия сезон е огромен провал.

На първо място, защото е наподобителски, сиреч - най-меко казано "реплика", фейк, псевдо. Лоша имитация на Ергенът по каст, лоша имитация на Радо Тушев като Големия брат зад кадър, лоша имитация дори и на Бързи,смели, сръчни, каквито риалитита и без друго окупират в момента праймтайма и на двете частни национални телевизии (Игри на волята и Островът... на каквото е там, което преди беше Сървайвър). Само че там инфантиизмът не стига чак до криеница и замръзванка, които по-големите помним от детската градина.

На второ място, самият факт, че Нова телевизия е сложила издънката на предаването - бранд, който я направи голям и комерсиален канал преди точно 20 години, не в 8 вечерта, а в 9 и половина и то на старта, говори, че тя едва ли разчита на особен успех. А това, дето закъсня с бая време, наистина унизи докрай Брадъра. Нечувано по цял свят.

На трето място, пестено е от всичко - от продуцента, през редакторите и авторите на безумните визитки на участниците и текстове на водещите - още една много лоша имитация не просто на тв сериал, а на български тв сериал, та чак до нелепите кичозно подбрани и комбинирани дрехи, с които очевидно "героите" нямат нищо общо и ги носят точно така - като одежди на чужд човек.

Нелеп е дори наглият и очебиен продъкт плейсмент, който отблъсква, вместо да създава любопитство към нещо загатнато на екрана, какъвто всъщност е смисълът на самия продъкт плейсмънт, ако някой не е разбрал.

Ако бяхме чужденци, сигурно щяхме да помислим, че гледаме фрийк шоу или парад на жени с определена професия и техните, хм, агенти, а не с нормални и сигурно много симпатични госпожи, госпожици и господа, представени по пошъл начин.

А поради претенциите на предаването да бъде социален разрез и моментна снимка на обществото, някой би могъл да направи погрешния извод, че българският народ е съставен само от силиконови бомби и батки. Ами не е. Обаче остава обидата и самоцелното подценяване на нацията - публиката на предаването, че чак и на религията вече минава всякакви граници.

Срам ме е за всички нас!

Поне беше спазен първият закон на рекламата: "Ускорява провала на лошия продукт".

Борис Ангелов

автор: СЛАВА

Етикети: , , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !