Райна Кабаиванска е носител на...

Райна Кабаиванска беше отличена с Наградата за...

Младите да бъдат активни по темата за...

„Идеята ни е младите хора да бъдат активни по темата за...

Митко Павлов изпробва хитовата напитка на лятото

отпечатай новината

29.05.2015 15:15 | Видян 1903 пъти

Митко Павлов изпробва хитовата напитка на лятото

Карлсберг България пуска за първи път на българския пазар сайдер с вкус на нар. Новото попълнение в портфолиото на компанията беше представено на елегантно събитие в градината на Военната академия  в сряда вечерта (27.05.2015). Водещ на коктейла беше Димитър Павлов. Звезди на суинг музиката под открито небе бяха дамите от Sentimental Swingers, а джентълмените от The Smugglers Collective показаха на присъстващите най-умелите движения в ретро танците.

Новата напитка може да бъде намерена в магазините и заведения в страната. Лимитираната серия Somersby представя четвъртия продукт в категорията „сайдер”, който компанията предлага на българския пазар, след Somersby с вкус на ябълка, круша и къпина.

Somersby Pomegranate е нискоалкохолна, освежаваща напитка, която се прави от ферментирал сок от ябълки и е обогатена с чудесен вкус на нар...

 „Somersby доказа, че и в България напитката сайдер се радва на същата популярност, както в Западна Европа. Именно затова в категорията у нас вече има много разновидности, въпреки, че сънародниците ни имат изразено предпочитание към нашата марка, която е лидер в своята категория. Вярваме в успеха на новия вкус Somersby нар и сме уверени, че ще се наложи на пазара, следвайки традицията на останалите продукти с марка Somersby”, каза Христина Вучева, бранд мениджър на Somersby в Карлсберг България.

Данните на компанията показват, че в България сайдерът се утвърждава като унисекс питие и се възприема еднакво добре както от жените, така и от мъжете. Въпреки че се свързва с лятото, Somersby е чудесен избор за освежаваща напитка и през останалите сезони и се консумира от българите през цялата година.

„Сайдерът е насочен към позитивно настроените хора, които прекарват много време с приятелите си и имат развит вкус към забавленията и висококачествения начин на живот. С лекия си освежаващ вкус, стилна бутилка и искрящ цвят, Somersby нар въплъщава оптимизъм, жизнерадост и енергия и говори за изобилните летни дни и вечери, които предстоят”, допълни Христина Вучева.

Карлсберг България официално пусна на местния пазар Somersby през април 2011 г. -  пионер в този сегмент на българския пазар. Поради големия интерес към напитката, компанията започна да предлага и вкусовете круша и къпина, а през 2015 г. компанията пуска в продажба и лимитирана серия сайдер с вкус на нар. Отличните резултати в продажбите на Somersby досега превръщат сайдера в една от най-бързо развиващите се категории на пазара на напитки в страната.

автор: СЛАВА

Етикети: , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !